Jump to content
Do Not Sell My Personal Information


Hello There


JustJJ
 Share

Recommended Posts

Hey all,

Sold the Yaris, bought an MR2.... well isnt that the natural progression of things??

Couldnt afford the tubby on insurance, but hey, in a few years time with a bit of saving you never know ;)

Bought my 1993 rev2 NA T-bar two weeks ago and absolutely love her! :)

Link to comment
Share on other sites


seen it in general, a nice lookin 2 you got there! any mods planned?

yup.. pink fluffy dice.. and a furry steering wheel cover.. :rolleyes::lol:

Oi Fizz! :P thats Blaze you are thinking of :P lol

Yeah got a few ideas in the pipeline... just gotta get the monies together...

Mainly cosmetic to begin with (insurance reasons) but a few others too ;)

Link to comment
Share on other sites


seen it in general, a nice lookin 2 you got there! any mods planned?

yup.. pink fluffy dice.. and a furry steering wheel cover.. :rolleyes::lol:

Oi Fizz! :P thats Blaze you are thinking of :P lol

Yeah got a few ideas in the pipeline... just gotta get the monies together...

Mainly cosmetic to begin with (insurance reasons) but a few others too ;)

Sorry had to but in! Yup pink furry dice is me! :lol:

Sorry to see ya leave the yaris crew JJ hun! But you'll have fun in 'ere! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Got the sig sorted already, smashing start!

Go for induction, then zorst on an n/a or both at once.

Also before I forget, wack a set of clears on the car, make it look SO much better than it already is!

Welcome aboard!

:D

-Z

Link to comment
Share on other sites

Hi JJ nice to have you in here - moved up the board a notch :P

Hope you enjoy the '2 it certainly looks in fab condition

as for mods - clears on the front, how about air filter? they are nice and easy to fit - did robs with him yesterday and even i managed it!

then how about wheels etc (didnt see what it had on) :)

Link to comment
Share on other sites

Am gonna get a nice set of alloys yup yup... and some decent tyres on her.. :P

Then deffo clear corners n repeaters as they look soooo much better!

Also considering a nice stainless mesh apexi replica I have seen :P

ultimately really want rev6 headlights... tho I love the rev2 rears.. might try n get a body coloured centre panel for them...

Gonna upgrade all the sound system ;)

So many things... so little money :P lol but I'll get there...

Link to comment
Share on other sites


Welcome to the MK Tu-Tu club (and one) :thumbsup: 

Us three's watch from afar  :P  :lol:

MK Tu-Tu club (and one)??????? errr not 2 then? :eek:

We certainly do.. with the top completely down :D

Link to comment
Share on other sites

Hey it's great to see you over here on the dark side :ph34r: Like i said before lovely looking car you have brought. We will look after you here just like the yaris lot did :thumbsup: Welcome aboard ;)

jerry!!

Link to comment
Share on other sites

Hey it's great to see you over here on the dark side  :ph34r: Like i said before lovely looking car you have brought. We will look after you here just like the yaris lot did  :thumbsup: Welcome aboard  ;)

jerry!!

Glad to hear it Jerry! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Put me to shame with your fancy sig :P

Welcome to the 2 side of the forum. I'm sure Mo will make sure you do right with the mods :thumbsup: If not, give him a slap and ask one of us :D

Joe

Link to comment
Share on other sites

Put me to shame with your fancy sig  :P

Welcome to the 2 side of the forum.  I'm sure Mo will make sure you do right with the mods  :thumbsup:  If not, give him a slap and ask one of us  :D

Joe

Lol... will do ;)

And you know Joe, you only have to ask.. will do ya a fancy sig too :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...




Forums


News


Membership