Sign in to follow this  
Fizz

You Know It Makes Sense!

Recommended Posts

I is a 'appy chappy!!! :rolleyes:

1994 L plate MR2 T-bar Turbo!!

Picked it up this morning!.. and man its a bit quick... :eek:

Will get some propper pics sorted out tomorra...

but here is a crap one to give ya an idea of my new found baby!! :thumbsup:

MR2.sized.jpg

mr2_a.sized.jpg

mr2_front.sized.jpg

430B0033.sized.jpg

mr2_clouds.jpg

Much respect must go to Rash@R.A.Motors for finding me this lovely... :thumbsup:

first class service,... from a very happy customer... :thumbsup:

p.s) updated pics but it was ubikin it down so your gonna have to wait for better shots... :P

Edited by Fizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congratulations Fizz, sweet colour. Have fun, and watch out for roundabouts and sneaky late corners!!! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fizz it was a pleasure to sell it you - atleast i get to see her every now and then - enjoy it.... :thumbsup: I loved every second of the 5 hour drive up from the South coast... :D

Rash

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fizz it was a pleasure to sell it you - atleast i get to see her every now and then - enjoy it.... :thumbsup: I loved every second of the 5 hour drive up from the South coast... :D

Rash

lol.. glad ya enjoyed it...

I already killed that £10 of fuel!... lol... and considering i was at work till 6pm.. it was quick!!

a question i was meaning to ask.. has the car been delimited? top end wise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

question i was meaning to ask.. has the car been delimited? top end wise?

To be honest i dont think it has as the MPH clock only goes to 120mph, if it was de-limited i think it would have had the uk-type clocks that go up to 160mph

Not that you need that kind of speeds as everywhere you go theirs speed cameras :arrgg-matey:

Rash

Share this post


Link to post
Share on other sites

also antother thing that puzzels me.. i cant find the switch for the rear fog light.. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm a rev 3 turbo T-bar a 'perfect choice'

:D

Look forward to seeing them photo's!

Rowland W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not that you need that kind of speeds as everywhere you go theirs speed cameras

erm... :unsure:

you how you get excited when you get a new car... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fizz - just have a look near the switch for the front fogs - should be their but i didnt check as i drove up in daylight :D if you have no luck just pop up and i'll have a look for ya :thumbsup:

Rash

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice one mate! good things come to those who wait eh :P as someone said, rev 3 tubby tbar is just perfect! is that the same colour as mine? if so good choice :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nice one mate! good things come to those who wait eh :P as someone said, rev 3 tubby tbar is just perfect! is that the same colour as mine? if so good choice :thumbsup:

cheers guys....

and nope.. its carribian blue.. its just a crappy picture... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

grats fizz glad to see you finally got what you were after....

wish you many happy miles of motoring :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
grats fizz glad to see you finally got what you were after....

wish you many happy miles of motoring :)

indeedy...just need to give it a good valet... and sort a couple of niggly bits.. and it will be perfectly ready for summer...

ohh.. and i will have many a happy 'KM' with her.. lol :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice one fizz looks loverly juberly :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fizz mate I am so happy for you :D and now I have seen your new baby I forgive you for letting go of the Celica.

It looks fantastic. I cant stop smilling and its not even my bloody car. :yes:

You know your going to enjoy this new girl (is it a girl?) <_<

Nice one. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Could be a LadyBoy sexi with a great big pair of plumbs under the bonnet lol :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

looks good mate. I thought the rev3 didn't have the toblerones ?? Or am I just stoopid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Did you get the car from Rash with the yellow EVO?

No mate - no yellow EVO......

all that talk about cruising with the roofs off - have you seen the weather outside its pi55ing it down :(

Rash.

Share this post


Link to post
Share on other sites
looks good mate. I thought the rev3 didn't have the toblerones ?? Or am I just stoopid ?

As far as I know all JDM SW20's have the Toblerone repeaters.

I've chosen to replace mine with the UK bumper mouldings directly from Toyota, not cheap but 10 times nicer IMO.

Rowland W

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think it was only rev 5 cars that didnt have the toblerones

Share this post


Link to post
Share on other sites
i think it was only rev 5 cars that didnt have the toblerones

Yes, so it would seem: http://www.bgbi.co.uk/gallery/MR2

Not that you see very many in the flesh, I don't recall seeing one only a vvti rev5.

I appear to have learned something today. Hoorah!

Rowland W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this